Endonezya’ya OSTİM Modeliyle Pilot OSB
29 Nis 2024 Pzt | 04:37
OSTİM OSB 2023 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı Yapıldı
25 Nis 2024 Per | 04:29
ICDDA’24 Kapılarını Açtı
17 Nis 2024 Çar | 04:41
OSB Hizmetlerini Web ve Mobil’den Sunuyor
04 Nis 2024 Per | 11:41
OSTİM LED Dönüşümünü Tamamladı
04 Nis 2024 Per | 11:29
Ostim Teknopark’ta Yeni Yönetim Kurulu Göreve Başladı
19 Mar 2024 Sal | 10:49
ASO 60. Kuruluş Yılı Ödüllerinde OSTİM’liler Öne Çıktı
19 Mar 2024 Sal | 10:24
OSTİM Tanıtım Filmi TR 2024
08 Mar 2024 Cum | 12:13
ICDDA Türk Sanayisi İçin Faydalı Çıktılar Ortaya Koyacak
01 Mar 2024 Cum | 12:02
OSTİM Modeline Endonezya da Talip
27 Şub 2024 Sal | 03:31
OSTİM İş ve İnşaat Makineleri Kümelenmesi (İŞİM), üçüncüsüne başladığı Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi (URGE) projesi faaliyetlerine Uluslararası Pazarlama ve Ticari İstihbarat Eğitimi ile başladı. Eğitim kapsamında proje katılımcısı 29 firmaya dünya pazarında müşteri ve rakip analizlerini doğru ve etkili şekilde yapma yolları anlatıldı.
Ticari istihbarat yöntemleri yerli üreticilerimiz için ihracatta en önemli konu başlıkları arasındaki yerini aldı. Üçüncü URGE projesini hayata geçiren İŞİM de proje faaliyetlerine Uluslararası Pazarlama ve Ticari İstihbarat Eğitimi ile başladı.
Rekabetin her geçen gün arttığı dünya pazarlarında yer alabilmek ve kalıcı olmak için dünya genelindeki pek çok firma rekabet ve istihbarat yöntemleri üzerinde çalışıyor. İŞİM de düzenlediği eğitimlerle üyelerini dünya da büyük yankı uyandıran ve ülkelerin gümrük bilgilerini açmasıyla daha da güçlenen ticari istihbarat veri tabanlarıyla tanıştırıyor.
2 gün süren toplamda 16 saatlik eğitimle İŞİM üyelerinin, ürün bazında dünyadaki hedef pazarlarını tespit edebilmeleri, o ülkedeki hedef müşterileri belirleyebilmeleri ve hedef rakiplerinin bilgilerine ulaşarak stratejik pazarlama planlarını yapabilir hale gelmeleri hedeflendi. Eğitimin sonunda katılımcılar sertifikalarını aldı ve Ürün & Pazar matrisiyle firmaların ürün gruplarıyla ilgili hedef pazarlar şekillendi.
Uygulamalı gerçekleştirilen eğitimle katılımcılara şu konu başlıkları anlatıldı: Hedef Pazar Tespiti, Müşteri ve Rakiplerin Tespiti, Ticari İstihbarat Kanalları Kullanımı ve Veri Analizleri.